Tuesday, April 19, 2011

Young girl don't cry, I'll be right here when your world starts to fall.





Hello-Hello babies. Ma pole ammu kirjutand, nagu viimased päevad. Midagi väga-väga erilist jällegi juhtunud pole. Eile oli siis esmasp. koolis oli suht mõttetu, tööõpetus ja kõik. Täna oli meil siis matemaatikas töö, ma arvan et mul läks täitsa hästi kuigi oma teada hetkel tegin vaid ühe vea mis oli väga stupid. Niisiis täna kell 7 läheme klassiga (H)ing'e vaatama, seal pidi üks üli ilus poiss mängima. Küll näeb. Täna päevalõpp vajus ära, sitt tuju, aga ma ei hakka rääkimagi. Pildistasin veits, nendest riietest mis ma täna kavatsen selga panna. Mitte midagi erilist, tavalised riided. Veidi soliidsemad aga jah. Pärast teatrit kavatseme kambaga minna sööma kuskile, steffi arvatavasti. See on üks parimaid itaalia restoraane eestis. No tegelikult see ongi parim. Ega siis midagi, vabandan viimase pildi pärast, need juhtmed on kohutavad seal taga. Nüüd hakkan siis tegema kunsti tööd ''minu tunded'' või mida iganes, emotsioonid. Tsau.

No comments:

Post a Comment