Tuesday, April 19, 2011

Take it all














Tsau. Täna oli üli-vägev päev. Peale kooli, no seal polnud väga tore olla aga siiski liiga palju nalja sai täna Mc'is. Me tegime üle 150 pildi ja ma ei viitsind kõiki lisada. Mõndade piltide peal ongi meie poosid siuksed kuidas nüüd öelda ''väärkad'' võinii aga nii palju nalja sai. Etendus polnud midagi nii erilist, suitsedasid seal, see oli ainuke rõve osa. Ma vihkan suitsuhaisu, see on gross. Ootasime sada aastat bussi, lõpuks jõudis ja siis läksime mc'i sööma. Mul on nii-nii-nii palju naljakaid pilte aga mul ei lubata neid kindlasti ülesse laadida kuna need näevad nende jaoks kohutavad välja. Pilte kus kärdil on mingi jäätise vurts huulepeal, siis kuidas hanna naerab nii et friikartul on pooleldi suust väljas, kuidas kelly naerab nii ja sööb nii et pool suud on täis hamburgerit. Üldse sitaks lahe oli. Õpetajale kindlasti ei meeldinud see etendus, ma vähemalt arvan, kuna seal joodi, suitsetati, ropendati jne. Mulle täitsa meeldis, seal oli üks cute guy. Jõudsin mingi tund aega tagasi koju, just tulin dušši alt ja tegin selle ''Emotsioonide'' töö ära. Homme saame peale neljandat tundi ära, kossu võistlused. Gawd, ma üldse ei viitsi. Aga oki, head ööd!

No comments:

Post a Comment