Sunday, April 17, 2011

Gravity








Mnja täna on pühapäev, not cool. Eile läksime kellyga rimmi, ostsime endale vannimütsid (ärge parem küsige miks) siis ostsin endale ujukad. Lasen kindlasti emal ka tuua Tsehhist ja Austriast endale ujukad, aga ostsin siis ajutiseks veekas käimiseks ja üldse suveks. Suhteliselt armsad on. Nii ma jätkan oma jutuga. Siis me istusime Chopsticki's, kelly ostsis endale veel jumestuskreemi ja siis ostsime veel saiakesi. No siis me üritasime rassi kätte saada, helistasime kõikidele klassivendadele, aga keegi ei teadnud temast midagi. Me tahtsime talle ''Euroopa Noortest'' rääkida. No siis läks meil kõik nii segaseks, me saime lõpuks kuidagi ta kätte, siis leppisime kokku et saame mäkis kokku aga meil ei tulnud ühtegi bussi ja meil oli vaja täiega rääkida. No siis ma helistasin oma kasuisale ja ta võttis meid peale ja viis mäkki, no siis me seal istusime ja rääkisime rassi jne. Tal oli sõber ka kaasas, aga ta oli suht tuim vana. No siis nad läksid minema, ja meil tuli alles tunni ajapärast ps. buss siis ootasime mäkis, siis saime lõpuks bussi peale siis läksime linnas maha, ootasime pool tundi bussi, mõlemal olid üli sitad tujud. Lõpuks jõudsime kelly juurde, hakkasime õudukat vaatama, siis rääkisime juttu, käisime Chatroulette's aga seal oli täiesti mõttetu, siis rääkisime juttu ja klatsisime jne mingi kella 4ni hommikul, kuni lõpuks tuli uni ja jäime magama. Aa ja siis me tegime kõik pelmeenid ära, üle 40 pelmeeni, siis sõime ja jõime. Hommikul ärkasime mingi Do It Like A Dude'i peale ülesse, kelly'l oli äratus ja siis saime mingi veits magada kui tulid kaks sõnumit järjest ja siis ärkasime ülesse. Jõime kohvi, sõime ja vaatasime filmi ''127 hours'' mis oli ülirõve aga samas ka ülimalt huvitav film. Siis vaatasime pooleldi ''Picture This'' mis oli ka eile telekas, aga me ei jõudnud seda vaadata, niiet vaatasime seda ka pooleldi. Üli fun oli. Ma lisan mõned faktid ka. Ma olen viimasel ajal tähele pannud, et mu kapp on üllataval kombel uusi riideid täis. No mitte täis, aga suhteliselt palju uusi asju on küll. Ma ei jõua enam klassireisi ära oodata, ja üldse suve. Me tegime eile oma outfittidest pilte ka mäkis aga kelly ei saa neid hetkel arvutisse tõmmata, niiet ma lisan need kunagi hiljem. Nüüd ma pean koristama oma üli sassis tuba ja varsti õppima hakkama. Tsau!

*Btw see kass on minu kass, Muska. Ja pildid on suht randomid niiet.




No comments:

Post a Comment