Saturday, April 16, 2011

Roses are red, violets are blue..

Hello. Nii eile õhtul käisin siis vanaema juures, seal oli suhteliselt mage. Noh mitte midagi erilist. Hommikul ärkasin nii varakult, mingi 8:36 ja siis ei tulnud und ka enam niiet tegin endale tassi kohvi, läksin voodisse hakkasin mingeid multikaid vaatama ja sõin vanilli puddingut. See on üli hea. Üldiselt on täna väga-väga sitt ilm, rõve lihtsalt. Tunni aja pärast lähen Kellyga bussi peale, rimmi lähme. Üldiselt on täna suhteliselt lebo päev ma arvan. Eile õhtul kuulasin muusikat, ja vaatasin täiskuud (ma ei tea isegi miks) aga suht fun oli jälgida taevast ja lennukeid haha. Täna siis leppisime ka Kellyga kokku ühe projekti mille me kavatseme järgmine aasta ellu viia ''Euroopa Noored'' et siis tahame 4kesi minna, kaks poissi kaasa võtta meiega, kui võidame siis saame valida ühe Euroopa linna, ja minna sinna 6-21 päevaks vahetusõpilaseks, mis oleks üüratult lahe. Mõtlesime juba välja kuhu minna: kas Itaalia või Inglismaa. Mina olen rohkem inglismaa poolt, kuna seal räägitakse ka ju inglise keelt jne. Itaalia oleks ka kuigivõrd lahe aga seal on suhteliselt kallis jne. Eks vaatab mis saab. Meil on paika pandud kes võiks meiega tulla, lihtsalt vaja nendega rääkida. Juhul kui me võidame siis me saamegi minna kuskile Euroopa linna, niiet ma loodan et see juhtub. Aga me peame 1-1,5 aastat ootama et lennuki peale saaks, lmao. Nooremad ei saa ju. Oki, ma lähen nüüd. Sau.

No comments:

Post a Comment