Friday, April 15, 2011

Love is a game that two can play and both win by losing their heart

Kell on 22:24 ja mul on uni, see on väga kahtlane kuna ma tavaliselt lähen reedeti kell pool 2 vn magama. Tegelt mul on jube pikk päev ka olnud, peale kooli läksime kellyga ''Lonny'' kaltsu siis linna Seppelä'sse et kelly saaks oma püksid ära vahetada siis läksime rimmi, ostsime riideid. Kelly ostis endale teksapüksid, jalatsid ja seeliku. Mina ostsin päevitusriided ja püksid. Üli rahul olen pükstega. Mul on veel vaja kilemütsi koolis pesemaskäimiseks, kott ära parandada jne. Ahja käisime veel Smart postis mu ülimalt hea Guess'i lõhnal järgi, see on lihtsalt ulmeliselt hea lõhn tegelt ka. Ma ei suuda seda sõnadesse panna. Siis istusime mingi poolteist tundi Chopstick'is jõime ja rääkisime juttu, naersime põhiliselt. Siis tuldi meile järgi ja läksime oma kodudesse, pärast läksin vanaema juurde, seal ei juhtund midagi erilist, suht mõttetu. Nüüd alles jõudsin koju, ja räige väss on peal sellest pikast päevast. Ma olen tegelikult peale igat kooli päeva linna läinud või hessi jne, ja viimasel ajal olen üllataval kombel jube palju uusi riideid juurde saanud. Klassiga läheme 25 aprillil veel vb veekasse ka, mingi spordipäev, siis veel 19 aprill ''(H)ing'e'' vaatama klassiga siis 31 mai Põhja-Eesti reisile, niiet suhteliselt tihe graafik. Lisasin mingid mõttetud pildid ka mis ma just tegin, vähemalt midagigi lisasin lmfao. Okei, head ööd!

No comments:

Post a Comment