Tuesday, May 3, 2011

If you think I'm coming back, don't hold your breath


Pole nädal aega midagi postitanud, nüüd leidsin aega selleks. Ma ei teagi kust alustada, ma olen nii palju teinud. Võibolla jääb millestki rääkimatta, aga viimane asi mida ma mäletan on reede. Mu emmel oli sünnipäev, külalised olid. Kella kuueks läksime Raeküla kooli vanasse majja mingit kontsertit vaatama ''Kevad'' oli selle nimi. Ma pidin sõna otseses mõttes magama jääma, see oli lihtsalt nii kohutavalt igav. Istusime seal poolteist tundi kuulasime mingeid Kalli-Kalli laule, very awesome! Lõpuks sai see läbi ja meil oli nagu wohoooooo. Mu kasuisa tuli meile järgi ja siis läksime koju, chillisime jne ma ei mäletagi mida me tegime. Laupäeval siis oli volbrikas, hommikul kell üks tegime siidrid lahti ja sõime grilli. Chillisime ja rääkisime juttu, õhtul kell 6 või nii läksime bussikasse. Seal oli Jako (Rasmuse sõber) istus seal, rääkisime veits temaga ja siis buss tuli, läksime sinna. Chillisime seal kahekesi algul, siis tekkisid sinna Hanna ja Madli, Simoone ja Piret (wtf) siis nendega olime vahepeal lahus kuna Rops ja tema kamp tulid. Ropsil oli väga-väga hea tuju, jooksis meie juurde kallistama ja siis tõmbles ringi. See selleks. Nii siis olime seal, käisime ringi, siis tuli üks bänd lavale, umbes kell 10 vist. Ma ei tea nime, igatahes pealaulja oli Karl-Kristjan Kingi, ta oli sitaks armas. Me olime kohe ees, ja siis üks tüdruk räigelt kargas mu kõrval. Ta haises nagu märg koer, silme alused olid mustad (meigist), juuksed rasvased, higi hais ja ma ei tea mis veel haiseda seal võis. Igatahes see oli väga-väga rõve. Kell 22:34 tuli meil buss, mis sõitis Tammsaarde, siis kõmpisime sealt kahekesi minu juurde, tegime igasuguseid asju (jätaks mainimata) ja siis lõpuks lihtsalt kukkusime magama, kuna mu emps tuli oma sõbrantsidega peolt. Öösel kell 3:20 helistas mulle Hents (vist oli nii) ta oli Rassiga ja siis ta rääkis mulle mingist lehmast nimega Misha, muidugi ma ei saanud sittagi aru telefonis, kuna ma magasin ja siis järsku hakkas Little Boots kõvasti, mul oli nagu what the fuuuuuuuck. Nad helistasid veel kaks korda ka niiet, väga tore oli. Nii pühapäeval chillisime jälle, ma ei mäleta kus juures mida me tegime, ja Kelly jäi jällegi ööseks. Hommikul närvasime kahekesi mu toas, kuna me nägime kohutavad välja, näod paistes lol. Läksime kooli, elasime tunnid üle. Täna siis oli ainult kaks tundi, whoop, läksime peale kooli Maximasse, Rops ostis endale kõrvakad (Mina, Kelly, Rass, Marie, Ovi ja Rops käisime seal) me sõime pirukaid, siis läksime jala rimmi. Ovi läks poole tee peal minema, ema tuli järgi. Rops läks koju ja Rass läks endale Xboxile mängu ostma. Ostis mingi Need For Speed'i ja siis istusime veits hessis ja siis Rass läks bussi peale. Läksin korraks Kelly ja Mariega rimmi kaasa. Mingi 5 minta olin seal, et ei viitsi pärast bussi oodata ja siis läksin ka bussi peatusesse kus Rass istus. Rääkisime veits ja siis läksin mina, kus juures vahepeal üks oss siuke vanamees portfelliga istus Rassi kõrvale ja see oli nii kohutavalt naljakas. Kahtlane mõelda, aga see vanamees nägi nii naljakas välja. Nüüd passin kodus, kell on nii vähe ja sittagi pole teha. Tunnid lõppesid koolis vabsjee pool 10 ja koju jõudsin ennem 11st. Normaalne. Emps läheb mul 6dal Mail ära kuuks ajaks, Kelly kolib põhimõtteliselt siia ja suht chill saab olema. Nii palju plaane suveks. Toodles praegu!

No comments:

Post a Comment