Monday, May 16, 2011

Another Day

Viimased päevad pole kõige-kõige mõnusamate ilmadega olnud. Ma nii dislike'in siukseid ilmi kus taevas on täiesti hall, mulle tundub siis nagu ma oleks haige ja mul on siuke uni. Ma pole vabsjee 10 päeva kirjutanud niiet ma pean veits mõtlema ja palju asju võib vahelt ära jääda kui ma jutustama hakkan. Mu ema on igatahes läinud, ta on seal kuskil Slovakkias, Tsehhis ja Austrias, põhiliselt vist Viinis ehk Austria peallinnas. Kuu algul tuli Kelly kohe siia ja võttis praktiliselt kõik oma riided, ehted ja teised vidinad kaasa. Esimestel päevadel lebotasime kodus, sest siin Pärnus pole ju mitte midagi teha. Mitte kuskil pole enam p.s käia, kõik kohad on läbi käidud, aga see selleks. Läksime linna ja skeiti, seal saime tuttavaks igasuguste erinevate inimestega. Käisime seal vist kaks päeva. Me oleme käinud veel veekas ja seal mul varastati prillid ära (päikese omad, ma lasin juba emal uued osta) ja siis mu kõik telefonid on katki. Laupäeval tegime väikse chill out'i, mida ma kirjeldama ei hakka, sest kes teab kes mu blogi lugeda võib. Ilmad on kohutavalt halvaks läinud, päikest pole enam. Nüüd tulevad meil ka järjest kokkuvõtlikud tööd, tasemetööd.
1) 19. mai - kunstis tasemetöö.
2) 25. mai- matemaatikas tasemetöö.
3) 27. mai - eesti keeles tasemetöö.
Kohutav lihtsalt, kunstis oli viimati tasemetöö 30ndendatel ja nüüd järsku tuli. Nõme, loodan et läheb hästi. Üleeile käisime Kellyga korraks rimis, ma ostsin endale kõrvaklapid ja siis läksime ta õe Triinu juurde. Ennem tulekut oli rimi ees üks über suur veoauto kus oli kirjas ''push'' ja siis tulid alla Smile need jogurtid, me sõna otseses mõttes rapesime seda nuppu, mingi 8 jogurit võtsime pluss ma sain veel lendava taldriku, nagu wohoo. Selle andsin Kelly õepojale Klaidile. Seal kuulasime muusikat, Kelly pildistas kõike ja kõiki. Pilte ma kahjuks lisada ei saa kuna bloggeril on midagi viga ja ei lae ära. Seal juhtus mu üks elu maailma hulleimad kogemusi, ma jäin wc'sse kinni. Läksin vetsu ja panin ukse kinni, uks oli valge ja siuke kolhoosi aegne, paks puidust ja keeratava lukuga. Ma loll panin ukse lukku, see on nagu harjumus juba ja siis hakkasin ust lahti tegema, aga see ei tulnud. Kelly sõi parasjagu köögis pannkooki ja mina lõhkusin juba ukse taga, lõpuks ta kuulis mind. Ma seal trampisin, õhk sai ka paanikast otsa, Kelly õde pingutada ei saanud kuna ta on rase ja siis Kelly seal juras ukse taga. Lükkas ja lõpuks mingi 5 minuti pärast sain välja, te ei kujuta ette ka milline tunne see oli, mul pärast seda 1 tund veel käed värisesid. Õhtul mingi 10 jõudsime koju. Täna koolis mitte midagi erilist ei juhtunud, niiet pole millestki rääkida. Olen emaga msn'i kaudu paar korda suhelnud ka ja küsinud mida ta mulle ostnud on juba, üldiselt on mulle need asjad kätte saanud mida tahtnud olen. Asjad mida mäletan et tal on ostetud : 2 kotti, sõrmused, käeketid, jalatsid, tennised, toppe, ujukad jne. Platvormid ostan vist Eestist. Eric Saade oli ülim hot eurovisioonil ja Jedwards'id olid ka über lahedad. Olin ise ka suht imestunud et Getter eelviimaseks jäi aga noh, seekord siis nii. Kellyga oleme ära vaadanud mitmeid filme: 2 ja 3nda Wrong Turni osa ja Sleepoveri, mis on tibikas. Aga davaika, homseks on kohutavalt palju õppida, niiet sau praegu.


Ma kaifin neid videosid ülimalt, kindlalt vaadake:
http://www.youtube.com/watch?v=k-jU4Vkupck&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uGFjy2jlNvw&feature=youtu.be

Ja küsige küsimusi - http://www.formspring.me/sssandrak

No comments:

Post a Comment