Monday, April 25, 2011

Life is like a flower, at the moment.












Lihtsalt amazing on meie elu Kellyga. Reedel üritasime mingi miljardeid kordi rassi kätte saada, et minna veekasse koos tema ja oviga (kelly ka). Ta oli maal, no siis me läksime kellyga kahekesi, naersime südamest inimesi (we were born to be weird). Mõndadel oli nagu sitt püksis, püksid olid lihtsalt nii alla vajunud jne (no more words)  Laupäeva hommikul kell pool 11 hakkasin empsiga päikest võtma, kelly liitus ka meiega vahepeal ja siis päevitasime kella 8ni välja. Pühapäeval hakkasime jällegi kell 11 päikest võtma aga kell 12:15 käisime Eagle Vision'is minu testi läätsi proovimas. No ma ei saanud neid silma, ja ära ka ei saanud. Mis teha, hädapätakas. Ma lihtsalt ei suutunud, mu silm oli üleni punane, kelly ja emps naersid kõrval, ma seal närvasin. Kokkuvõtteks pandi mulle uus aeg, no siis tulime me tagasi minu juurde päevitama, õhtul kell pool 8 umbes mõtlesime et läheks randa jalutama. No siis me läksime randa jalutama. Käisime ennem co-marketist läbi otsime jäätist ja meie uut lemmikut jooki Nestea Tropical Fruit. LIHTSALT ÜLIM! Pildistasime sitaks, no siis läksime tammsaare kaudu tagasi ja juhtusime pingile istuma mis oli peaaegu täpselt rassi maja ees. No seal me siis naersime kõhud kõveras, ma ei imesta kui inimesed tervel tänaval meid kuulsid. No siis tuli siuke kusehäda ja siis me jooksime ruttu Astra hotelli vetsu, tee peal tulid meile vastu herned, nagu ka pildil näha. Peale vetsus käimist läksime sinna pingi peale tagasi, helistasime seal veits ja kella poole 11 jõudsime koju. Siis veel naersime ka kõhud kõveras. Täna hommikul oli spordipäev koolis, ugh. Täiesti mõttetu. Ma mängisin mingi vabsjee 6 minutit ja vahetasin end välja et minna kellyga poiste mängu vaatama. Olime seal mingi 3 tundi, sest poistel oli palju mänge aga nad said lõpuks ikka lutti. No siis olid kõigil kurvad meeled, nii ka meil. Meil oli lihtsalt nii kahju neist, kuna nad olid tegelt nii väsinud ja siis nad oleks tegelt suutnud paremini. Mida ma kõike veel nägin.. (no more words) Nii siis läksime minu juurde päikest võtma, no ja siis kutsume poisid ka (rass, ovi ja martin) Martin loivas niisama kaasa, oli vait ja lõpuks läks niisama minema. Siis seal tekkis mingi vurtsu sõda minu toas, siis istusime 2 tundi õues ja rääkisime juttu. Me saime väga armsaid asju seal teada, no ja siis rass pidi lõpuks trenni minema, meie kossu võistlustele ja siis ovi kuskile ma ei tea kuhu. Kallistasime seal niisama (friend hugs) jne. Lol. Kossu võistlustel saime teise koha. Mingi marutaudis eit pistis küüne mulle veenidesse. Kokkuvõtteks oli mul sitaks pikk päev, ja palju õppida. Nüüdseks me oleme half niggas kellyga. Tsau praegu.

PS! Pilte me tegime üle 400 ja ma lisasin ainult mõned neist. Ja see pilt kus kelly magab mu ööprillidega on üle kõige. Minu hommikune klõps.

KELLY ♥ YOU.

No comments:

Post a Comment