Thursday, April 14, 2011

I love the way you are


Tsau, midagi erilist mul kirjutada ei ole niiet mõtlesin et teeks midagi teistsugust. Selle postituse pühendan ühele ülimalt kallile inimesele mu elus. Ma ei kujutaks oma elu ette ilma temata, ta on täpselt nagu mu kaksikõde, mis siis et me pole välimuselt sarnased aga siiski. Meil on lihtsalt ülimalt palju mälestusi, ma võiks talle rääkida kõike sest ma usaldan teda 100%. Me oleme veel ühel päeval sündinud, mis on eriti kahtlane. Ta on lihtsalt ülimalt ilus ja niivõrd sõbralik. Kui me isegi vaidlema hakkame, lõputame siiski naeruga. Me pole lihtsalt nii-nii ammu tülis olnud kuna me alati leiame mingi lahenduse või võimaluse üksteisele näkku vaadates naerma hakata. Üldiselt on meil ka sama arvamus teatud asjade suhtes. Meil on niiii palju tuleviku plaane ja me üritame need kindlasti täide viia. Kokkuvõtteks ta on inimene, ilma kelleta ma ei kujutaks ettegi milline ma oleks ja üldse milline mu elu välja võiks näha. Love you so much.

No comments:

Post a Comment