Thursday, April 7, 2011

Dress me, I'm your mannequin.


I am, I'm too fabulous,
I'm so, fierce that it's so nuts,
I live, to be model thin,
Dress me, I'm your mannequin.
 
Hello-hello everyone. Ma pole lihtsalt üli kaua kirjutanud vist, no tglt pole midagi nii-nii erilist juhtunud ka aga noh veits chillitud on saanud. Just jõudsin koju Estonia SPA'st, kus ma käisin kellyga ja tema ema ja tädi ka aga põhiliselt olime oma vahel. Nalja sai. Üleeile käisime hessis rassi, ovi, ropsi ja mariega. Seal ei juhtunud väga erilist midagi, naerda sai aga varsti läksid marie, rops ja ovi ära niiet me jäime kellyga kahekesi ja rass ka. Põhja-Eestisse ei viitsi minna klassiga, kuna mingi nerdid lähevad ainult ja meie kambast keegi ei lähe niiet jääb ära. Tahaks juba suve, õnneks on lumi natukenegi ära sulanud. Täna pidi mingi torm ka tulema, aga ei paista hetkel midagi kahtlast, päike paistab. Homme on maailma nõmedaim päev, kõik ainetunnid. Lihtsalt kohutav. Täna oli veel lugemiskontroll ka, aga ma usun et mul läks hästi. Eino tglt täna naerda sai. Ma suutsin oma telefoni ka kus juures ära lõhkuda, kukkus vette, tööle läheb ja kõik on normaalne aga ükski nupp ei tööta, niiet kui see mingi läheb mustaks pilt, lhtslt locki peale, siis enam lahti ei saa, niiet pean oma chinese ''Samsunc'i'' kasutama. Ega sellel polegi midagi viga, aga harjumatu ja aku saab suhteliselt kähku tühjaks. Ah ja ma tegin paar päeva tagasi endale formspringi, niiet küsige kõike mis pähe tuleb: http://www.formspring.me/sssandrak .Homseks vaja mingi lühi referaat looduses kirjutada, ma sain teemaks ''koduvarblane'' whoop lahe. Täna ühikarotid ja kättemaksu kontor, vaatan kindlasti. Okei, vb kirjutan mõni päev veel, tsauks. Ah ja ma lisasin mõne pildi endast ka, tglt on veel aga need esimesed ettejuhtuvad.

No comments:

Post a Comment