Thursday, March 24, 2011

Choice of the Chosen

Tegelikult ma ei oskagi midagi alustuseks öelda, vb ainult seda siis et see peaks olema mul mingi 7 blogi millega ma siis jällegi alustan. Tean, et on mõtetu teha uusi blogisid aga seekord tegin jäädavalt. Ma ei oska öelda, kas ma hakkan igapäevaselt postitusi tegema või mitte, vaatab mis saab. No alustuseks võin öelda, et mu nimi on Sandra, ma olen pärit Pärnust ja ma olen 13 aastane. Kui ma blogi tegin, siis ma mõtlesin vähemalt pool tundi mida URL'i nimeks panna ja mul ei tulnudki lõpuks ühtki mõtet pähe niiet ma panin siis 'vogue addiction'. Tänasest päevast ma ei oskagi midagi rääkida. Jäin eile Kelly (mu pinginaaber ja ühtlasi ka parim sõbranna) juurde ööseks, me oleme ps. terve vaheaeg koosolnud, esmaspäevast alates. Chill on olnud. Üleeile tuli Kelly mu juurde ööseks, tegime maniküüri ja pediküüri ja nsm rääkisime inimestega ja chillisime. Eile käisime Rassi juures (klassivend) ja olime seal mingi 3 tundi, seal juhtus ka ühtteist aga ma parem ei hakka lähemalt rääkima haha. Pärast poole läksime korraks koos (Meie ja Rass) linna ostsime mingit küünetehnikat ja siis läksime McDonaldsisse, nalja sai kokkuvõtteks. Varsti läksime Kelly juurde, siis jäingi sinna ööseks. Tegime nsm jälle maniküüri ja pediküüri, jalavanni, sõime pomelot, vaatasime Ameerika Supermodelle ja Meister Kokka, pärast läks ta ema sõbra poole ja me jäime kahekesi ja siis chillisime nsm. Täna tulin hommikul koju, jube tuul oli õues, kohutav lihtsalt. Ma ausalt öeldes tõesti ei jõua suveni ära oodata, vähemalt see lumi võiks ära sulada. Nüüd hakkan kohe Ühikarotte vaatama ja siis Kättemaksu Kontorit, niiet sauki praegu.

No comments:

Post a Comment